Slide thumbnail

Projekty graficzne

realizacje

PROJEKT GRAFICZNY

Siła dobrego projektu tkwi w nas i w naszej zdolności postrzegania... to od dobrego projektu
wszystko się zaczyna.


Dobre pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasz
projekt zrealizowany był zgodnie z jego przeznaczeniem, aby był spójny, łączył ze sobą estetykę i
użytkowość, a w efekcie przykuwał uwagę potencjalnego klienta. Projektując jesteśmy wrażliwi na
zmieniające się trendy, dobieramy odpowiednie elementy graficzne , dzięki którym uzyskujemy
doskonały efekt końcowy uruchamiając u odbiorcy potrzebę identyfikacji, zwiększając w ten sposób
efektywność perswazji.
Ograniczyć nas może jedynie wyobraźnia, ale tej akurat nam nie brakuje :)

LOGO

Logo jest najważniejszą częścią wizerunku firmy, dobrze zaprojektowane wyróżnia się wśród
konkurencji.
Dokładamy wszelkich starań, aby projekt świetnie nawiązywał do profilu firmy dzięki czemu ułatwi
szybszą identyfikację poprzez wywołanie odpowiednich skojarzeń, oraz zwróci uwagę klienta.
Trzeba pamiętać, że terminu "logo" używamy dla całego znaku, składającego się z sygnetu
i logotypu, tekstowego przedstawienia nazwy. Potocznie terminem "logo" nazywany jest także sam
sygnet (symbol, znak graficzny). Dodatkowym elementem, coraz chętniej wprowadzanym do logo,
bywa hasło firmowe (ang. tagline).

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Księga znaku, to nic innego, jak instrukcja obsługi logo, stworzona przez autora po to, by ułatwić
prawidłowe używanie go przez inne osoby. Projektowanie „księgi identyfikacji” wymaga dużego
doświadczenia oraz obszernej wiedzy w branży reklamowej. Powierzając nam to zadanie
otrzymujesz gwarancję, że projekt będzie przejrzysty, spójny oraz wykonany zgodnie ze wszystkimi
standardami.
Zawartość księgi znaku może zawierać:
Logo
- opis kolorów (cmyk, pantone, ral),
- przedstawienie wersji logo (pionowa, pozioma itp.),
- logo na ciemnym tle,
- pole bezpieczeństwa logo,
- minimalna wielkość znaku,
- zakazy dotyczące loga,
- logo na siatce wymiarowej.
Typografia firmowa
Kolorystyka firmy (kolory podstawowe, kolory dopełniające)
Druki firmowe
- wizytówki,
- pieczątki,
- papier firmowy,
- teczki ofertowe,
- segregator,
- notatniki,
- nadruk na płytę oraz okładkę DVD,
- koperty z nadrukiem,
Oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne firmy (szyldy, kasetony, banery, tablice informacyjne)
- oznakowanie pojazdów,
- ubrania firmowe (wizualizacja logo na ubraniach)
Przykłady zastosowania logo oraz elementów graficznych
na gadżetach reklamowych (długopisy reklamowe, kubki reklamowe, pendrive),
szablon layoutu folderu, katalogu, broszury, ulotki.

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Z miła chęcią udzielimy więcej informacji pod numerem telefonu 796 220 607 bądź drogą mailową biuro@amozetak.pl.

Zachęcamy również do kontaktu przy pomocy formularza kontaktowego